niedziela, 6 marca 2016

Worek Lniany

Pewnego dnia, po upieczeniu chlebka, zastanawiałam się w czym by go przechowywać. No i pomyślałam, że nie ma nic lepszego niż worek lniany. Na jakichś targach przypadkowo widziałam takie cuda. Ceny są różne, ale przeważnie nie najniższe, choć to jest rękodzieło, więc i nic dziwnego. Postanowiłam, że kupię płótno lniane oraz jakieś ozdoby i uszyję taki worek według własnej koncepcji. 


Wyszedł taki jak chciałam. Podobał mi się bardzo, zresztą nie tylko mi. Po jakimś czasie miałam nawet kilka zamówień, które udało mi się zrealizować.

Motywem przewodnim była koronka oraz kolor worka- szary oraz kremowy/biały. W takim worku, oprócz pieczywa, można przechowywać także susz, np. z kwiatu lipy, tudzież zioła. Oprócz funkcji praktycznej może pełnić rolę dekoracyjną w naszej kuchni, wisząc gdzieś na ścianie przy kominku :).
A czy Wy szyliście lub szyjecie coś podobnego? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz