wtorek, 15 marca 2016

Palma Wielkanocna

Wielkanoc już niedługo. Ten klimat zaczyna udzielać się chyba nam wszystkim. Zaczynamy planować jak spędzimy Święta, co przygotujemy do jedzenia itp.
Wcześniej jednak udamy się do kościoła w Niedzielę Palmową. Z tej okazji postanowiłam w tym roku wykonać samodzielnie palmę. 
Bardzo często jest tak, że wykonanie danego rękodzieła, wynosi nas drożej, niż kupienie gotowego produktu. Czasami materiały są dosyć drogie, nie mówiąc o czasie, który poświęcamy na stworzenie czegoś. 
W przypadku tegorocznej palmy sama byłam zaskoczona kosztami, jakie poniosłam :-)


Do wykonania palmy użyłam trzech podstawowych rzeczy: bibuły, którą zakupiłam w papierniczym za 3,2 zł, bazie, które zerwałam na naszej łące oraz bukszpan, który rośnie u nas pod domem :-)
Dodatkowo użyłam nitki do wiązania kwiatów oraz bardzo giętkiego cienkiego drutu, do przyczepienia kwiatków.


Efekt końcowy prezentuje się następująco:


Ponieważ palma już znalazła swoich fanów, poproszono mnie o wykonanie jeszcze takich dwóch :-) , a więc do dzieła!
A czy Wy kiedyś wykonaliście samodzielnie taką palemkę? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz